HOTELOVÝ UBYTOVACÍ ŘÁD
Provozovatel: LRVgroup s.r.o., se sídlem Mostkovice 980, 798 02 Mostkovice, identifikační číslo: 140 70 812, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 126383, DIČ: CZ14070812
Provozovna: Hotel Plumlov, Mostkovice 980, 798 02 Mostkovice
dále jen Hotel
- Hotel poskytuje služby dle svého zařazení odpovídající úrovni hotelu.
- Na základě potvrzené objednávky a předem zaplacené částky za ubytování včetně DPH je hotel povinen klienta po jeho vstupní registraci na recepci ubytovat od 14.00 h (1. den ubytování, tj. den nástupu) do 10.00 h v den odjezdu (poslední den ubytování). Po tuto dobu je pokoj pro klienta rezervován, není-li objednávkou určeno jinak. Případné brzké ubytování před 14.00 h je nutné dohodnout předem.
- Hotel je povinen ubytovat pouze klienta, který se řádně zaregistruje a má platnou potvrzenou objednávku ubytování. Host je povinen při příjezdu předložit platný doklad totožnosti, cizinec cestovní doklad ve smyslu zákona o pobytu cizinců na území ČR, dále vyplnit a podepsat registrační formulář „Přihlášení hosta“, uhradit ubytování a pobytové taxy v hotovosti nebo platební kartou, při přihlášení na hotelu, pokud již tyto nejsou uhrazeny. Registrace na hotelové recepci se vztahuje i na nezletilé dítě. Pokud se klient neprokáže při registraci platným dokladem totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas) je hotel oprávněn ubytování klienta odmítnout.
- Při registraci klient obdrží čipovou hotelovou kartu (dále hotelová karty) nebo klíč od pokoje. V případě ztráty klíče nebo hotelové karty je klient povinen neprodleně ztrátu nahlásit na recepci. V případě, že tak neučiní, hotel nenese odpovědnost za vzniklou škodu související se ztrátou klíče nebo hotelové karty. Za ztracený klíč či poškození či ztrátu hotelové karty je klientovi účtován poplatek ve výši 1.000,- Kč, který je klient povinen uhradit, není-li dohodnuto jinak.
- Ubytování v hotelu je povoleno pouze osobám, které nejsou nakaženy infekčními nemocemi a nejsou pod vlivem alkoholu a omamných a psychotropních látek.
- Hotel si vyhrazuje právo ve výjimečných případech nabídnout klientovi jiné než sjednané ubytování, pokud se podstatně neliší od potvrzené objednávky.
- Požádá-li klient o prodloužení ubytování oproti sjednané době a hotel má volné kapacity, může být ubytovací doba prodloužena. Hotel však v takovém případě může nabídnout klientovi jiný pokoj než ten, ve kterém byl původně ubytován.
- Ubytování končí datem sjednaným s klientem. K řádnému odhlášení je třeba, aby klient řádně a včas, tj. nejpozději do 10.00 h v den odjezdu, vyklidil pokoj, odevzdal čipovou kartu či klíč na recepci a uhradil účet (doposud neuhrazené poskytnuté služby). Pokud tak neučiní a pokud nebylo dohodnuto jinak, je hotel oprávněn účtovat mu poplatek za pozdní odjezd, případně pobyt za další noc.
- Při ukončení pobytu je klient povinen nahlásit a uhradit veškerou konzumaci z minibaru na recepci hotelu. Pokud klient konzumaci zatají, bude mu tento doplatek následně fakturován.
- Klient je povinen se ihned po příchodu do vyhrazených ubytovacích prostor přesvědčit o úplnosti vybavení a jeho stavu dle seznamu vybavení a případné chybějící či poškozené vybavení bezodkladně ohlásit na recepci. V případě jakékoliv škody na vybavení zjištěné během ubytování je klient rovněž povinen ohlásit ji na recepci hotelu.
- Klient je oprávněn užívat hotelové zařízení dle přiložených návodů pouze k účelům, ke kterým je určeno.
- Klient nesmí bez souhlasu vedení hotelu provádět v prostorách vyhrazených k užívání žádné podstatné změny, tzn., nesmí přemísťovat zařízení a provádět jakékoliv zásahy do elektrické sítě nebo jiných instalací.
- V hotelu není klientům dovoleno používat vlastní elektrické spotřebiče. Toto nařízení se netýká elektrických spotřebičů určených k osobní hygieně (holicí strojek, masážní strojek, vysoušeč vlasů atd.) a spotřebičů s malým příkonem sloužícím osobní potřebě (notebooky, nabíječky k fotoaparátům, mobilním telefonům atd.).
- Klient nese odpovědnost za škodu způsobenou na vybavení hotelu, pokud neprokáže, že ji nezavinil, a je povinen mu tuto škodu neprodleně uhradit. Tento nárok hotelu se vztahuje i na škodu, která je zjištěna až po odjezdu klienta.
- Pro přijímání návštěv jsou k dispozici společenské prostory hotelu. V ubytovací části nemůže klient přijímat návštěvy. Do ubytovací části mají přístup pouze ubytovaní klienti a zaměstnanci hotelu.
- Klient nesmí do prostor hotelu vodit domácí a jiná zvířata.
- Klient nesmí do prostor hotelu vnášet nebezpečné předměty a látky (ostré předměty, zbraně, výbušniny, hořlaviny, žíraviny, jedy apod.), omamné či psychotropní látky, dále předměty či látky silně zapáchající.
- Ve vnitřních prostorách hotelu je kouření zakázáno. Při porušení zákazu bude klientovi účtována částka za nadstandardní úklid. Tato částka bude klientovi účtována rovněž v případě nadměrného znečištění hotelového zařízení.
- Klient je povinen dodržovat od 22.00 do 6.00 h noční klid a nesmí omezovat ostatní ubytované hosty. Provozovatel si vyhrazuje právo, že mohou být v prostorách hotelu organizovány společenské akce i po 22. hodině, a to v prostorách k tomu určených.
- K hotelu je povoleno vcházet a vjíždět pouze po přístupových komunikacích, parkování vozidel je povoleno na místech k tomu určených. Hotel neodpovídá za odcizení, případně poškození motorových vozidel ponechaných na hotelovém parkovišti. Hotel doporučuje klientům, aby se přesvědčili o řádném uzamčení a zabezpečení vozidla. Také doporučuje nenechávat ve vozidle volně položené osobní a cenné věci. Hotel nenese odpovědnost za škody způsobené klientem třetím osobám na parkovištích hotelu. Hotel si vyhrazuje právo požadovat a vyúčtovat škodu, jež vznikne na majetku hotelu vozidlem klienta.
- Z bezpečnostních důvodů není dovoleno ponechat ubytované děti do deseti let v pokoji a ostatních prostorách hotelu bez dozoru dospělých osob. Za případné škody způsobené dětmi nese plnou odpovědnost jejich zákonný zástupce.
- Klient je povinen při každém odchodu z pokoje uzavřít vodovodní kohoutky, zhasnout světla, zavřít okna a dveře na balkon a pokoj uzamknout.
- Během pobytu v areálu hotelu je každý klient povinen chovat se tak, aby nezpůsobil vznik požáru. Chování klienta v případě požáru je upraveno v požárních poplachových směrnicích, které jsou s plánem úniku zveřejněny na každém pokoji při vstupních dveřích a slouží jako úniková cesta.
- Požár v prostorách hotelu je vyhlašován automaticky, opticko-dýmovými hlásiči, které jsou instalovány v hotelových pokojích a veřejných prostorách hotelu. Na chodbách každého podlaží jsou umístěny dotykové hlásiče, které slouží pro manuální vyhlášení požáru.
- V případě požáru jsou klienti povinni nahlásit požární poplach a na uhašení plamenů mohou použít přenosný přístroj, který se nachází na chodbě každého podlaží.
- Hotel odpovídá klientům za škodu na věcech vnesených nebo odložených v souvislosti s ubytováním podle ustanovení občanského zákoníku. Vnesené věci jsou věci přinesené do prostor, které byly určeny k ubytování nebo k uložení věcí, anebo věci, které byly za tímto účelem odevzdány odpovědnému pracovníkovi hotelu. Hotel neručí za škody, které vzniknou ubytovanému jeho nedbalostí, např. neuzamčením ubytovacích prostor apod. Právo na náhradu škody musí být uplatněno bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 15 dnů po dni, kdy se poškozený o škodě dověděl.
- Ve veřejných prostorách hotelu a na terase jsou klienti povinni dodržovat zásady slušného chování. Není povoleno se pohybovat bez oblečení, bez bot, v hotelových pantoflích a v maskách/tematických kostýmech. V případě nedodržení uvedených zásad si hotel vyhrazuje právo hosta neobsloužit.
- Zapomenuté věci klientů v hotelu jsou evidovány a uskladněny po dobu jednoho měsíce. Zapomenuté věci hotel pošle klientovi jen v případě požádání a na náklady klienta.
- Klient je povinen po celou dobu ubytování dodržovat ustanovení tohoto Hotelového ubytovacího řádu. Pokud klient i přes výstrahu hrubě porušuje Hotelový ubytovací řád nebo dobré mravy, je hotel oprávněn odstoupit od poskytování ubytovacích služeb před uplynutím dohodnuté doby. Hotel má právo na plnou úhradu ceny ubytování. Klient musí následně bezodkladně opustit hotel.
- Management hotelu přivítá jakékoliv návrhy na zlepšení a zároveň děkuje za kritické připomínky. Dotazník spokojenosti je k dispozici na hotelových pokojích.
- Tento Ubytovací řád je k dispozici hostům na pokojích a na recepci hotelu a nabývá platnosti a účinnosti dne 1.11.2022
V Mostkovicích dne 31.10.2022
LRVgroup s.r.o.